"SELAMAT DATANG KE BLOG INI. GUNAKANLAH IANYA UNTUK TUJUAN BERKONGSI PENGETAHUAN MEMBINA DAN POSITIF. ADALAH TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI MENGGUNAKAN BLOG INI UNTUK TUJUAN MENGKRITIK DAN MENFITNAH MANA-MANA PIHAK SERTA MENYEBARKAN BERITA PALSU ATAU YANG BOLEH MENGAIBKAN DAN MEMALUKAN PIHAK-PIHAK TERTENTU. BEGITU JUGA PERKARA-PERKARA YANG BERKAITAN DENGAN ISU-ISU POLITIK TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI DIBINCANGKAN DALAM BLOG INI."

17 Jun 2010

SELEKA DUA ARI AKU........



Salam ngagau semua pemaca. Nyadi udah setaun lebih aku tauka kita begulai ba blog aku tu. Nyadi ke sekali tu aku meri besai terima kasih ngagai kita sebala, kitai sebuat laban ti udah meri sokong sereta buah runding ti beguna kena ngaduka blog aku tu. Sekali agi, aku madahka kitai semua, blog aku tu kena kitai berandau pasal berita ti sempat aku empu ambi, kelebih agi pasal cerita ti nyadi ba genturung menua tauka tempat alai aku gawa sereta begulai enggau batang kenang sereta tips pasal komputer sereta dunya pasal IT kemaya ari tu. Nyadi dalam blog aku tu enda tau sekali-kali kitai bejurai pasal pendiau sereta gaya idup orang ti tau ngasuh mai pemalu sereta penyai ngagai orang nya. Pia mega enda tau bejurai sereta bekenang pasal politik kemaya ari tu. Cukup meh wai kitai bekenang pasal utai ti manah sereta ulih buka mata kita kena nemaju sereta ngemansangka pendiau diri.

Dalam dunya IT sereta dalam bidang komputer, aku meri besai terima kasih ngagai kita semua ti udah bulih penemu mimit ari aku. Ngagai iya ti enda ulih betemu mua enggau aku, aku nemu kita mayuh emel sereta chatting enggau aku sekali ka ngena facebook tauka twitter. Iya ti ulih betemu, mayuh mega ti nanya sereta nganjung komputer ngagai aku empu. Nyadi ngena penemu ti mimit setakat tu aku udah ulih mantu bala kita sekalika betemu mua tauka ngena cara bukai. Terima kasih mayuh ka bala kita. Nyadi ngagai bala ti bedau nerima emel aku, minta ampun laban sekumbang ti cuti tu tadi aku diau di menua sereta lama enda online, pia mega aku nganjung secara beransur-ansur laban bisi sekeda bahan aku gigi dulu. Kediatu aku bisi nerima 1057 emel pasal komputer ari kita. Kelebih agi ari nembiak kitai iban ti benung belajar ba Universiti sereta bala iya ti kereja perintah. Terima kasih kaban......

Pia mega ba tu aku meri besai ngagai My Family laban ti udah sama betulung nulong aku buka tutup komputer, baka anak tuai aku Keith Maxskey Tegong (12 taun) sereta anak kedua Shannon Vanley Luli (9 taun). Pia mega ngagai my loving wife Thodesia Kaja, pengerindu tetap meruan sereta baka selama,pia anak biak aku ti nyau semakin gerai diatu Dylon Maxkray Bana ( 4 taun). Arapka petara terus meri pemujur dalam pengidup nuan anak.... Daddy tetap besampi nuan terus mujur dalam pengidup nuan.....


Ke pengujung tu sekali tu ba artikel komputer di baruhnya, aku bisi nulis 3 iti artikel kena kita ngaduka 3 iti masalah kediatu ti selalu nyadi masalah ba komputer kita maya diatu, tambah mega mayuh bala kita nanya aku pasal pekara tu. Nyadi enti dalam emel kita enda nerima balas, kita tau macha dalam artikel di baruh tu.... Nyadi ngagai kita ti bedau sereta ka macha cerita sereta artikel aku ia ti lama ba taun tu tauka ba taun 2009 suba, kita tau klik semua berita nya ba bagian artikel tauka informasi ti bisi tanda taun sereta nombor artikek ti bisi ba baruh profile aku.

Terima Kasih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan