"SELAMAT DATANG KE BLOG INI. GUNAKANLAH IANYA UNTUK TUJUAN BERKONGSI PENGETAHUAN MEMBINA DAN POSITIF. ADALAH TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI MENGGUNAKAN BLOG INI UNTUK TUJUAN MENGKRITIK DAN MENFITNAH MANA-MANA PIHAK SERTA MENYEBARKAN BERITA PALSU ATAU YANG BOLEH MENGAIBKAN DAN MEMALUKAN PIHAK-PIHAK TERTENTU. BEGITU JUGA PERKARA-PERKARA YANG BERKAITAN DENGAN ISU-ISU POLITIK TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI DIBINCANGKAN DALAM BLOG INI."

15 Januari 2011

SELAMAT TINGGAL SMK MELUGU....

Pada tahun lalu sekolah kami telah mengadakan sedikit jamuan perpisahan kepada 7 orang guru yang akan berpindah ke sekolah lain mulai tahun 2011. Di antara mereka ialah Cikgu Musa Tuah yang berpindah ke SMK Sri Aman, Cikgu Tok Hoon Seng yang berpindah ke SMK Simanggang, Cikgu Ahmad Shahir dan isteri iaitu Cikgu Siti Salwa yang berpindah ke SMK Siburan, Pn. Malissa Catriona yang berpindah ke SMK Gedong, Pn. Nancy Ftankie yang berpindah ke SMK Tebekang dan Cik Hoo Siew Siew yang berpindah ke tempat asalnya iaitu Pulau Pinang.

Di sini kami warga sekolah mengucapkan ribuan terima kasih sekali lagi di atas sumbangan besar yang telah dicurahkan oleh rakan guru semua terutama sekali atas jasa yang tidak pernah mengenal penat lelah mendidik anak bangsa kita. Terima Kasih....

Sepatah dua kata dari Cikgu Tok Hoon Seng yang berpindah ke SMK Simanggang

Cikgu Musa Tuah yang berpindah ke SMK Sri Aman sedang menerima cenderamata dari Tuan Pengetua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan