"SELAMAT DATANG KE BLOG INI. GUNAKANLAH IANYA UNTUK TUJUAN BERKONGSI PENGETAHUAN MEMBINA DAN POSITIF. ADALAH TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI MENGGUNAKAN BLOG INI UNTUK TUJUAN MENGKRITIK DAN MENFITNAH MANA-MANA PIHAK SERTA MENYEBARKAN BERITA PALSU ATAU YANG BOLEH MENGAIBKAN DAN MEMALUKAN PIHAK-PIHAK TERTENTU. BEGITU JUGA PERKARA-PERKARA YANG BERKAITAN DENGAN ISU-ISU POLITIK TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI DIBINCANGKAN DALAM BLOG INI."

21 April 2009

TAHNIAH NGAGAI BALA KABAN


Ucapan Tahniah,


Ucapan tahniah ini khas untuk rakan seperjuangan iaitu Cikgu Adely Kanyan Anding dan Cikgu Rahimah Dan kerana telah dilantik ke Gred DG41 selepas mereka berjaya menamatkan pengajian di Universiti Sains Malaysia(USM). Begitu juga Unggal Adely tahniah di atas kelahiran anak ke-4 seorang putera.


Tidak lupa juga kepada rakan sekampus iaitu Jeffery Ngelingkong, Hasti Tuwas, Kimton Singgah dan Cikgu Difision kerana berjaya menamatkan pengajian di Open University Malaysia(OUM). Tidak lupa juga kepada Cikgu Paul Anton anak Jigu yang baru sahaja menamatkan pengajian di universiti yang sama. Kejayaan kalian diharap akan dapat memberikan inspirasi dan motivasi kepada pelajar dan anak muda zaman sekarang.


TAHNIAH DIUCAPKAN..

2 ulasan: